søndag, januar 28, 2007

(Deck of me - EO)

I finally got around to starting the Deck of Me challenge started by Emily Falconbridge - so here are the fisrt 3 cards of the deck, what I'm proud of (my brains and my commitment/involvement).

What's powerful to me - Wisdom
 





And the third card deals with "I am" - a Reluctant Romantic at heart.

Posted by Picasa

Da har jeg endelig kommet i gang med Deck of me-utfordringen fra Emily Falconbridges blogg, og siden jeg er 3 uker for sent ute fikk jeg like godt lage de tre første på en gang. Det første kortet handler om hva jeg er stolt av - hodet mitt og 
engasjementet mitt, ikke det at jeg er eksepsjonelt smart, men jeg liker å tro at jeg
har et godt hode. Det andre kortet er om hva som er mektig for meg - og etter min mening er det lite som kan måle seg med visdom og kunnskap.
Til slutt er det det tredje kortet, "jeg er" en motvillig romantiker, liker ikke å innrømme det men, there you have it.

Ingen kommentarer: