søndag, april 20, 2008

(En løøøøvely helg)

Tenk at helga allerede er over, synes ikke det er så mange minuttene siden den begynte. Og det til tross for at jeg hadde langhelg denne helga. Det var så mye småtteri som måtte fikses på fredag (pass, legge opp dekk, kiro, massasje osv) at jeg likegodt tok avspassering. Etter at klokka ringte på fredag har det stort sett gått i et, det var jo treff og kurs i Jungelen må skjønne, Primakurs med Ania - det var skikkelig DIGG!!! Når det gjelder lørdagen har Xstine allerede skrevet veldig bra om det, og jeg har egentlig ikke noe særlig å tilføye annet enn at jeg fikk tilbringe lørdagen sammen med 2 av de aller kuleste scrapperne i Norge (Mari, hadde du ikke stukket til Praha...). Bilder fra denne fantastiske helga kommer i en senere post, etter at noen av de har fått seg en tur 
innom PhotoShop, men må jo vise fram litt av det jeg har laget i helga. På treffet på lørdag fant jeg 
ut at jeg skulle lage noen herrekort med noen av de nyyyyydelige arkene jeg fikk i RAK fra Ania. Eller herrekort, det er vel heller mannfolkkort det ble, døm selv ;)









1 kommentar:

Christine sa...

takk for en super helg babe <3 driiitlekre kort :D