mandag, juni 22, 2009

(Jeg vant, jeg vant! og så noen DT LOer)

Hurra! SEI hadde en give-away i forbindelse med CHA, og jeg var så heldig at jeg ble trukket ut :D Gjett om jeg er glad!

Tenkte jeg skulle vise fram de siste DT-LOene jeg har laget til Scrappejungelen. Fikk noen flotte Crate Paper papirer som var helt perfekte til retrobilder fra 70-tallet.
Jeg var visst litt av en outbreak-artist da jeg var lita, hadde i alle fall en forkjærlighet for å klatre i trappa...

Har visst alltid vært glad i kameraet, da jeg var lita å være foran det (nå senere desto mer glad for å stå bak det)
Selvsagt blir det bare tull med tyll når ens storesøstre tuller en inn i tyllgardiner.

Bilde fra en 17.mai feiring på Museet i Mosjøen.

Den aller første bursdagen min ble feira hos farmor og farfar på Toppen, med kjøpekake og piknik på plena.

1 kommentar:

Hanna sa...

Så fine LO'er du har laga Trude! Så kult at du vant da :-)

*Klem*