søndag, mars 21, 2010

Kort fra scrappetreff




For et par uker siden var jeg på scrappetreff i Scrappejungelen og da fikk jeg lagd noen kort, var i kortmodus og ikke i LOmodus. Denne gangen var det papirene som inspirerte kortene, det er relativt nye papirer fra Maya Design og de er så vårlige og skjønne at jeg bare måtte bruke de sånn. Og siden papirene er så nydelige i seg selv er det liksom litt overkill hvis man pynter for mye, synes jeg. Her har jeg brukt blomster og blingswirler fra Prima, stempler fra Tim Holtz og stempelglede. Punchene som er brukt er "selvsagt" fra Martha Stewart.


Posted by Picasa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Se der ja - der var de :) Jeg har jo allerde blitt inspirert av disse kortene på treffet jeg da!!

La ut mine fra treffet også idag - men jeg klarte jo bare å lage nestennnnnn to - hehe

Elisabeth sa...

så utrolig fine kort! d var flott å se noe som ikke er helt overlesset m stæsj og pynt, som du sier, papiret er pynt nok!

wimsyś scrapperier sa...

Så utrolig flotte kort, og så mange... hvordan klarer du å lage så mange på en kveld også er de så nydelige:)

Klem Wenche