lørdag, mai 29, 2010

(Utfordring fra KristinL)

Jeg var så heldig å få et kit og en utfordring fra KristinL, her er de kortene jeg fikk lagd med det.

 
Dette var det første jeg lagde, måtte bare male denne kule dama med distress ink, frågan er hvem jeg skal sende det til...

 

Fikk noen rester igjen og da var det greit å bruke noen flere blomster + et bursdagsstempel, muligens en smule mer nøytralt enn det andre.

Tenkte det kunne være greit å lage en tag med de siste restene.
I tillegg til det jeg fikk i kitet har jeg lagt til noen få blomster, brads, en tag og bazzill til basis for det andre kortet. takk for titten :D 
Posted by Picasa

1 kommentar:

Kristin Langnes sa...

Å, så morsomt å se resultatet! Kjempeflotte kort begge to, men den dame gjør seg virkelig på det første!

Takk for at du tok utfordringen og ville være med!