torsdag, januar 04, 2007

(Publisert)

Tenk at ParentesFantomet skulle bli publisert, hvem hadde trodd det? Og det som skribent? 
Nå er det ikke så mye som er publisert da, bare en liten epistel, men den står på trykk og det i et
scrappeblad til og med. Det svenske Scrapbooking m.m. har en liten artikkel på side 8 signert meg.
Gjett om jeg er stolt! Dog er ingen av mine LOer foreløpig publisert, men bare vent...





Noe mer som må nevnes (når jeg først er pålogga), Cathy Z. har begynt å blogge igjen, woho (takk til Smultringunn for den gode nyheten). CZ er som alle vet en guru, og jeg bare digger de to bøkene hun har skrevet.

Det ble ikke hvit jul på ParentesFantomet i år - værgudene hadde visst bestemt seg for at det ikke skulle være normal vinter på Helgeland i desember. Ikke var det pent vær heller, det regna og blåste bare verre og gav gode unnskyldninger for å holde seg inne å kose seg istedet for å være ute å trimme. Og å kose seg innbefatter blant annet å lage kort, som man selvsagt ikke tar med seg hjem ;o) Værgudene bestemte seg sånn etterhvert at vi kunne få se det hvite stoffet en dag - tror dere ikke Fantomer stoler på at snøen ligger til neste dag og følgelig mister muligheten til å fotografere den hvite herligheten? Nettopp

1 kommentar:

Jojo sa...

Gratulerer! Så moro! Må visst innom May-Lis og skaffe meg et eksemplar jeg da...