lørdag, januar 26, 2008

(Utfordret! - 7 sannheter)

Jammen ble jeg ikke utfordret av Monica til å skrive ned 7 sannheter om meg selv.

Utfordringen går ut på at jeg skal:
*skrive syv sanheter om deg selv
*linke til den/de som har utfordret deg
*utfordre syv andre,
og legge igjen beskjed i bloggen deres om at de er utfordret...

Mine ofre:


Og de 7 sannhetene er at jeg:
  1. Elsker å gå barføtt, hele året (dog inne vår, vinter og høst)
  2. Synger alltid i bilen og som regel i dusjen
  3. Dansa før jeg kunne gå
  4. Er ukuelig optimist (det fins ikke en pessimistisk celle i kroppen min)
  5. Trives best når det er ryddig og rent rundt meg, men hater å vaske og rydde
  6. Har total slangefobi, og hater slanger som pesten
  7. Har absolutt ingen ambisjoner om å dra til Australia noen gang (ref. punkt 6).

Ingen kommentarer: