mandag, oktober 16, 2006

(Første Innskytelse)

Hei hei og velkommen hit til ParentesFantomets Innfall og Innskytelser (og andre mindre uvesentligheter). Da har jeg, ParentesFantomet, altså endelig starta min egen blogg etter å ha vurdert det i nærmere et år... Nå kunne det være tegn på at jeg er særdeles ubesluttsom av meg, men den gang ei. Nei sannheten er at dette Fantomet ikke er spesielt flink til å skrive noe over lengre tid (type dagbøker: ofte starta, men etter ei uke med flittig skriving går det typisk en måned så et halvt år mellom "epistlene"). Men altså, her skal jeg prøve å være flinkere til å oppdatere, selv om det i perioder kanskje blir ganske uinteressante poster som bare dukker opp.

Her i bloggen har jeg tenkt jeg skal skrive om mitt syn på verden, hobbyene mine og ikke minst, mine kommentarer til saker som blir tatt opp i Radiorådet på P2 (Radioselskapet - et knakende godt program).

Ingen kommentarer: