søndag, mai 13, 2007

(4 nye DoM kort)

Da har jeg fått ut fingeren og lagd noen flere Deck of Me kort. Et av de satt laaangt inne, men her er de i det minste:
#15 om mine foreldre



#16 som en annen skulle lage - det ble min gode venninne A. som lagde det for meg - mon tro hva hun kunne mene med dette ...


#17 om soverommet - her har jeg tenkt mest på mitt framtidige soverom som gjerne skal gå i kremhvitt, svart og rødt, gjerne i indisk stil og forhåpentligvis med en "knekt"



#18 Natur - jeg er ikke noen naturfrik så min versjon er inspirert av Madonnas "Human nature" - I'm not sorry. Og jeg mener det er i menneskets natur å ønske å bli elsket og å kunne elske noen.
Takk for titten.



Finally caught up on the Deck of Me-challenge. The cards are about 15. my parents who've always been there for me. 16. was made by a good friend of mine. 17. about my future bedroom, in cream, black and red, and hopefully including a "Jack". 18 was a bit of a challenge, because I'm not much of a nature person. That's why I've taken my cue from Madonna - Human Nature. Thanks for looking

1 kommentar:

Paula J Atkinson sa...

Beautiful cards, so full of colour.