søndag, august 24, 2008

(Card 38, 39, 40 and 41)

Well, then it was finally time to update the blog again with some cards. Thursday my sister and I went to their cabin, and it's not connected to the net.
Card 38

Bazzill, Making Memories PP, Stempelglede Stamp and StazOn

Card 29

Bazzill, Sassafrass and Graphic 45 PP and black pen

Card 40:

Making Memories PP and flowers, Autumn Leavs Stamp, VersaColor ink and charm
Card 41

Bazzill, Sassafrass PP, American Carfts ribbon, Sarah Kay stamp, Stempelglede.com stamp, VersaColor ink.
Thanks for looking. I'll be back tomorrow with a new card.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Christine sa...

På lørdag dro jeg i bursdag med to kjøpekort fra Notabene, fysj og fysj! Jeg skulle jo bare ha dratt til bloggen din og lifta et kort eller 5, sånn at jeg slapp å kjøpe! Tror jeg skal være lur og lage en haug på neste treff, hente litt inspirasjon fra de lekre kortene dine :D

Maya sa...

Kjempe flotte kort!
Synes det orange med øyenstikkeren var råålekkert! (Og dragonfly hørtes bedre ut,gitt *fnis*)

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min :)

Klem fra Maya