søndag, desember 12, 2010

{Luke 12}

Non omnes qui habemt citharam sunt citharoedi - Not all those who own a musical instrument are musicians. (Bacon)
Dagens sitat er ganske beskrivende, jeg er nemlig av de som har noen instrumenter hjemme, kan jeg spille på de? Nope (eller blokkfløyta kan jeg jo skvise noen toner utav, men ikke av noen særlig kvalitet gitt).



Så var det kortet, vi er tilbake til posekortene med papirer fra PapirDesign. Her er bildet fra Steffens klippeark malt med Rock Candy crakle paint. Roser fra Kort og godt + Papirloftet, filt fra ukjent og gammel bokside fra Scrappejungelen (elsker sidene med gotisk skrift).

1 kommentar:

Tigger sa...

Kjempe fin Trude Julie :)
Jeg liker disse posekortene, de er kjempe kule :)

Så var det musikk instrumenter som man ikke kan spille på da.....hehehehe.....mange har nok ei blokk-fløyte ligende fra sine skoledager. Selv om jeg klarer å få noe lyd i den, så kan jeg ikke si at jeg kan spille blokkfløyte.....hehehehe