fredag, desember 17, 2010

{Luke 17}

Vi kjører på med et litt gammelt kort igjen. Det er sånn det går når man er litt travelt opptatt og løper fra det ene til det andre. Denne gangen er det et julekort laget med gamle Valentines ark (og nå må jeg innrømme at jeg ikke husker hvilket merke de er, de er i det minste litt glaserte...).

Stempelet er fra Whiff of Joy er jo egentlig ganske så romanstisk (så da passer det med Valentines ark), motivet er fargelagt med ProMarkers (og det var vel forrige gang jeg brukte de). Det meste av det som er brukt på dette kortet er litt gammelt,det har i det minste ligget i stæsjet mitt ei stund. Blomster fra Prima som er så gamle at de har blitt kule igjen, hjerte fra Melissa Frances, klokke fra Heidi Swapp og selvsagt punch fra Martha Stewart (hva skulle jeg gjort uten de?). Blingene er jeg ikke sikker på hvor er fra, men det er mange merker som har de.

Latin anyone? I dag siterer vi Darth Vader:
Postatem obscuri lateris nescitis - You do not know the power of the dark side

1 kommentar:

Tigger sa...

Sinnsykt kult stempel :) I LÅV IT :)
Morsomt å lage julekort med ark som ikke har noe med jul å gjøre, å likevel få til et julete kort :) Det er kult :)
Det er snart helg vennen :) GOD HELG :)
Det er snø ute :) GOD JUL :)