fredag, desember 03, 2010

{Luke 3}

Da var det tid for luke 3 i denne kalenderen og dagens latinsitat går som følger:

Cogito, ergo sum - I think, therefore I think am. (Reni Descartes)
Dette er relativt kjent er det ikke? Men like fullt sant. (Jeg tenker altså er jeg).

Dagens kort ser sånn ut:
Et telyskort som skal gis bort til ei god venninne (trur eg). Fant ut det var på tide at jeg og prøvde meg på et slikt et. Mal ble funnet på nettet, men det endte med at jeg ikke brukte den og heller målte dimensjonene på telysene og lagde egen mal (man er da ikke ingeniør for ingenting).
Produkter som er brukt er papirer fra PapirDesign og Bazzill, blomster fra Kort&Godt, stempel fra Stempelglede, transparent fra Hambly, bånd fra Kremmerhuset og blekk fra Ranger (Distress Ink). Og for engangsskyld er det ikke brukt glimmer mist (fnis).

Legg gjerne igjen en kommentar, jeg trekker første kommentar premie på søndag (si gjerne ifra hva synes hadde vært kjekt å finne i en premiepakke).

3 kommentarer:

Tigger sa...

Kjempe stili og fint kort :) Drit fint for å si det på trøndersk :) Har planer om å lage sånt kort jeg å, men så kommer jeg da ikke lenger :) Kjekt å høre at dette var ditt første te-lys-kort også, så da er det håp for at jeg å skal klare å få somlet meg til å lage et en dag :) Ha en super dag vennen :)

Sonja sa...

Kjempeflott kort du har laget! Ønsker deg en fin førjulstid :)

wimsyś scrapperier sa...

Å så nydeligt det var♥ Lilla er jo bare en helt fantastisk nydelig farge♥

Må prøve meg på et slik kort jeg og ;)

Ha en fantastisk helg ;)