torsdag, desember 16, 2010

{Luke 16}

Denne gang må jeg vel egentlig starte med å beklage at jeg viser fram noe som ikke er helt nylaget... Men det går i ett for tida og da har jeg rett og slett ikke tid til å lage noe mer (på lørdag eller søndag, kanskje).

Sånne gaveposer lagde jeg noen av i fjor før jul, de var så greie å ha og lette å bruke når man bare skulle gi bort en liten ting eller kanskje en liten vertinnegave.
Posen er fra Kort og Godt (synes det er kjempesynd de ikke har sånne i år ;( ). Det rutete arket er jeg rett og slett ikke sikker på hvor er fra, notearket har jeg fått av ei god venninne, mønsterarkene er fra Graphic45 og Papirdesign. Rammen er fra Tattered Angels, derfra er og Glimmer Misten. Stempelet er et fra Inkido (løves it) og rosene tror jeg er fra papirloftet. Blonden er iallefall fra Scrappejungelen (synes det er direkte tragisk at den har siste åpningsdag på lørdag).

Holdt nesten på å glemme latinsitatet i dag (neida):
Non omne quod nitet aurum est - Not all that glitters is gold
Så det så ;)

1 kommentar:

Tigger sa...

Denne var kjempe søt :)

Så synd at posene er fra i fjor å at de ikke har de i år da, for de er jo så søte :) Og så praktiske til små gaver :) Helt Enig med du :)

Ikke lenge igjen til jul nå :) Så snart er det tid for å pumpe EC Dahls julebrus til det tyter ut av ørene :)